domingo, 21 de junio de 2015

Resistència a Sta. Eulàlia de Ronçanes

Diumenge va començar el Triangular de Resistència de terra de 3 hores per parelles amb la primera prova a Santa Eulàlia de Ronçana. En aquesta cursa el meu company Cristian Hernandez Galera i jo vam provar de canviar l'ordre de sortida i començar jo la cursa, i la veritat es que no va anar gaire bé. El perdre algunes posicions a la sortida em va posar nerviós i amb dues caigudes vaig arribar a anar el 34è de 38, tot i això vaig continuar treballant per al final donar el relleu a la 23ena posició. Un cop passada la primera hora van començar els problemes: el Cristian va tenir problemes amb els frens fins al punt que la moto es va quedar frenada, va haver de tornar al box i sortir altre cop però amb la meva moto, amb la pèrdua de temps que això comporta, i quan vaig sortir jo, la moto portava dos relleus seguits i va aparèixer el mateix problema. La última hora va anar millor, jo vaig poder remuntar més posicions fins arribar a la 19a, i el Cristian no només les va mantenir, sinó que va recuperar-ne 2 més acabant així els 17ens scratch i 6ens júniors, molt contents després de tots els inconvenients. Seguim treballant per fer més consistent el nostre equip. Gass #26










No hay comentarios:

Publicar un comentario