domingo, 21 de junio de 2015

Enduro de Puig-Reig



Hi ha dies on la sort no t'acompanya i un d'ells va ser ahir. Arrivava a Puig-reig el dissabte amb moltes ganes, i al començar la cursa el meu objectiu era acabar-la. Despres de fer la crono i l'enllaç fins al tram, on vaig palmar 14 minuts (en part per les cues que es van formar ja que el recorregut canviava totalment amb la pluja de la nit), vaig fer un mal temps al tram amb dues caigudes. Sabia que acabar seria difícil, però tenia la determinació per fer-ho. Va ser aleshores quan la meva moto va començar a fallar. Quan la moto anava baixa de revolucions es parava, i vaig poder arrivar al refueling, on vaig decidir abandonar la cursa per precaució i evitar agreujar l'averia. Tot i el mal regust de boca, felicitar als meus companys que van acabar la cursa, a Albert Muñoz Casqueiro i al team manager Jan Riera Perez que tornaven a pujar al podium. Ànims a David Riera Pascual i Oscar Murillo que no van poder acabar per problemes físics. Gass #26 ‪#‎TeamMotissimoADEC‬‪#‎LapSport‬ ‪#‎LaTraska‬ ‪#‎OnetoOne‬ ‪#‎HnosRojas‬ Foto: Enduromagazine



No hay comentarios:

Publicar un comentario