domingo, 21 de junio de 2015

Mototerra d'Abrera



Ahir al Mototerra d'Abrera vaig obtenir una 2a posició molt treballada.
Als entrenaments vaig adaptarme al circuit intentant perdre el mínim temps als salts i aprofitant al 100% les curves.
La 1a màniga vaig sortir 8è tot i tocarme amb diferents pilots i vaig remontar fins acabar en 5a posició de 125 2t/250 4t.
La 2a màniga vaig fer el holeshot però al final vaig acabar 3r. Content ja que tot i no atrevir-me amb els salts, em va sortir una bona màniga.
Al final 2n de la categoria, felicitar a David Riera Pascual per la victòria a 125 2t a Albert Muñoz Casqueiro per la victòria a 250 2t/450 4t i a Edgar Riera Pascual que tot i acabar 3r va demostrar tenir el millor ritme de la categoria. Ara comença un estiu de treball constant per arribar al setembre amb força. Gasss #26
‪#‎Motissimo‬ ‪#‎ADEC‬ ‪#‎LapSport‬ ‪#‎TraskaTruska‬‪#‎NeumaticosHnosRojas‬ ‪#‎OneToOne‬ ‪#‎Kenny‬



No hay comentarios:

Publicar un comentario