lunes, 3 de octubre de 2016

Sots-Campió de Catalunya d'Endurades

Última prova del campionat de Catalunya d'Endurades ahir a Monells (Girona). Cursa molt difícil perquè m'hagués encantat aconseguir el campionat però no va ser el meu dia, amb alguns errors i problemes estomacals sobre la moto. Vaig acceptar que tocava acabar la cursa de la millor manera possible en una P5 i consolidar la 2a posició a la general. Finalment em vaig proclamar Sots-Campió de Catalunya d'Endurades a E-125! Primer felicitar a l’Artur Obach per la seva 3a posició a la cursa i ser el Campió aquest any, i al Pablo Nadal per la seva victòria ahir i la seva 3a posició al campionat. Molt bona cursa del Cristian Hernandez Galera i de l'Edgar Riera Pascual acabant en 4a i 7a posició i de l'Eric Garcia 6e a Junior Oberta. Els masters team managers Jan Riera Perez i Fernando Hernandez Paños i el David Hernandez que van fer una cursa brillant. Felicitats a la bestia Albert Muñoz Casqueiro que va aconseguir la victoria a la cursa i la 1a posició al campionat de Senior B. Agrair a l'Adria Sanchez que em va fer de mochiler el dia que més ho necessitava. He rebut els consells del millor psicòleg esportiu del món, l'Oliver Martínez que m'ha ajudat molt a progressar i li dedico aquest resultat final. Gràcies a la meva família i als meus amics, als sponsors i a tota la gent que m'ha ajudat. Sense vosaltres no hagués estat possible fer aquest campionat, i impensable acabar-lo en 2a posició. Aquest cap de setmana a acompanyar als cracks de l'equip a l'Enduret de la Clua. Gaaas #26 #MaquinaMotors #MotissimoBarcelona #LapSport #ADEC #NeumaticosHnosRojas             #MCLlivia #OneToOne


No hay comentarios:

Publicar un comentario